Преминете към съдържанието

Пазаруване

Вашата кошница е празна

АБОНИРАЙТЕ СЕ ЗА БЮЛЕТИНА

Регистрирайте се за нашия бюлетин, за да сте в течение с нови продукти, промоции или информация, която може да ви заинтересува!

Гаранция

Разглеждане на продукти, закупени от магазина ПРОИЗВЕДЕНО ОТ ОБЩЕСТВОТО

Изтеглете формуляра за гаранция от тук .

Societatea Diaconu Agriplant SRL , наричана по-нататък „ ПРОИЗВЕДЕНО ОТ ОБЩЕСТВОТО“ или просто „Compania“ , базирана в Румъния, окръг Ботошани, лок. Răchiți, Zona Industriala, етаж 1, офис №. 1, с уникален регистрационен код 37295920, данъчен атрибут RO, създаден и работещ в съответствие с нормативните актове на Румъния, собственик на магазини MADE BY SOCIETY, като Търговец - Продавач, ние предоставяме на потребителите този гаранционен сертификат, свързан с продуктите, закупени от нашия магазини.

Всички продукти, продавани от "MADE BY SOCIETY", се ползват с гаранция, като гаранцията започва да тече от деня, в който продуктът е закупен или в зависимост от случая е доставен на Клиента. Следните определения са уместни и приложими за продуктите, продавани на уебсайта madebysociety.ro или в магазините „MADE BY SOCIETY“ :

търговска гаранция (наричана още „гаранция за дълготрайност“) – всеки ангажимент от Компанията към клиента, предвиден в този Гаранционен сертификат или в публичното пространство, налично по време или преди сключването на договора, в допълнение към правните задължения на Компанията относно гаранция за съответствие, да замени дефектния продукт с нов или, в зависимост от случая, да възстанови на Купувача цената, платена за несъответстващия продукт в замяна на него, когато първата мярка не е възможна за Продавача и само ако продуктът не отговаря на спецификациите или други изисквания, които не са свързани със съответствието, съответно само когато са вменени на Продавача и/или Производителя; В случай на замяна на несъответстващия продукт с нов, включително последния, се прилага търговската гаранция.

гаранционен срок търговски - срокът, който тече от датата на придобиване на продукта, до който Производителят или Продавачът поема отговорността да замени несъответстващия продукт или, в зависимост от случая, да върне съответното възнаграждение (в замяна на несъответстващият продукт) ако първата мярка не е възможна, за сметка на това да и само ако недостатъците не са по вина на потребителя, съответно ако са по вина на продавача и/или производителя; Гаранционният срок (търговска гаранция) е 30 (тридесет) календарни дни и започва да тече от момента, в който Потребителят е закупил продукта от Продавача.

несъответствие, покрито от търговската гаранция - отклонението на характеристика на продукта по отношение на съществуващите субективни и обективни законови изисквания за съответствие, което възниква в рамките на гаранционния срок и само ако е вменено на Производителя и/или Продавача;

Общи спецификации:

Упражняването на правото на гаранция е възможно само ако въпросната стока е придружена от данъчна фактура или, в зависимост от случая, данъчна бележка относно покупката на продукта, във връзка с който е направена рекламацията, съгласно GEO 140 /2021 г. и ДВ бр. 21/1992, нормативни актове, издадени в Румъния, държавата, в която възникват правните отношения за покупко-продажба на продукти, представляваща мястото, където се събира цената и стоките, закупени от Продавача, се предават на Потребителя или, както случай може да бъде на изпращачи трети страни в случай на продажба от разстояние.

В случай на продадените продукти, MADE BY SOCIETY предлага търговска гаранция за всяко несъответствие, което съществува към момента на продажбата на стоките и което е открито в рамките на 30 (тридесет) календарни дни от датата, на която са придобити от Потребителя чрез покупка от магазина на Продавача. Търговската гаранция (за издръжливост) важи и при проявени несъответствия на продукта в рамките на горепосочения период от 30 (тридесет) календарни дни.

Препоръчителната процедура за достъп до гаранцията е следната:

  • Предаването на Продавача на продукта, по отношение на който са докладвани недостатъци, заедно със съответната касова бележка/данъчна фактура, удостоверяваща покупката (копие) и обосновано уведомление от Потребителя (като формуляра относно упражняването на гаранционното право) предоставен като модел) представлява съществени елементи за нашата компания за разрешаване на всяка последваща жалба. Стоката (цялостна и чиста), по която са заявени недостатъци, трябва да бъде предадена в магазина, от който е закупена, за извършване на оценка от Продавача. В случай на онлайн покупки, продуктът трябва да бъде доставен/изпратен от Потребителя, с декларирано съдържание, потвърждение за получаване и осигуряване на възможност за проверка в момента на доставка до Продавача на адреса на нашия вторичен офис в Румъния, Илфов окръг, лок. Caldararu, ул. Oxigenului no. 1D, Online Dept. – MADE BY SOCIETY, като в случай на покупки от физически магазини, продуктът трябва да бъде доставен до обекта на търговската точка, от която е закупен от Потребителя.
  • Мерките, които са предмет на гаранцията (замяна на продукта или, в зависимост от случая, възстановяване на свързаното възнаграждение в замяна на предаване на несъответстващия продукт на Продавача) ще бъдат предоставени при условията, при които ще се установи, че съществуващите недостатъци са по вина на Продавача или Производителя и потребителят е спазил условията и препоръките за употреба, включително разпоредбите на закона и гаранционния лист. В случай на уведомяване, доказано основателно след констатацията, формулирана в писмена форма, в сроковете и условията, предвидени в закона и в този гаранционен сертификат, нашата компания, при липса на каквито и да било разходи, ще замени съответния продукт с подобен (нов и със същия размер), ако последният е наличен на склад. Само ако такъв продукт не е наличен на склад, на Потребителя ще бъде възстановена стойността на съответния продукт, както е записана в касовата бележка или във фискалната фактура, свързана с покупко-продажбата. Въпреки това, Потребителят има право да поиска от Продавача да замени несъответстващия продукт с друг от различен тип и/или размер и със стойност най-малко равна на тази на несъответстващия продукт, а Продавачът има право , в границите на възможностите си и по свое усмотрение, да приеме такова искане от страна на Клиента, като последният в зависимост от случая заплати на Продавача положителната разлика в стойността между заменения и заменения продукт. Замяната или, в зависимост от случая, връщането на възнаграждението, свързано с въпросната стока (последната мярка се извършва чрез разрешаването на договора за покупко-продажба), ще бъде извършено от нашата компания в рамките на 15 календарни дни от момента, в който влезем във владение на стоката в каузата за целите на констатацията, придружена от съответната фактура или данъчна разписка и обосновано уведомление, направено в сроковете и условията, посочени в закона и в този гаранционен сертификат и само ако установим несъответствия на продукта по вина на Продавача или Производителя.
  • Ако недостатъците, докладвани от Потребителя, не се дължат на Производителя или Продавача или, в зависимост от случая, констатацията не може да бъде направена поради факта, че съответните законови разпоредби или тези, посочени в гаранционния сертификат, не са били спазени от Потребителят (например той е предал на Продавача непълния или мръсен продукт, въпреки че не го е закупил като такъв), последният ще поеме всички разходи, направени от нашата компания по смисъла на въпросното уведомление (напр. разходи, свързани за извършване на оценката, разходи, свързани с доставката и др.).
  • Ако след извършване на констатацията се установят недостатъци, които налагат подмяна на стоката, новата стока ще бъде доставена на потребителя на посочен от него адрес за доставка (при онлайн покупки) или в магазина, в който се намира стоката. с установените впоследствие недостатъци е доставена на Потребителя. В такъв случай гаранцията се удължава с периода от време между доставката на дефектната стока на Продавача и доставката на новия продукт на Потребителя. Свързаните с това разходи в такъв случай се поемат от търговеца.
  • Ако след извършване на констатацията се установят недостатъци, които предполагат възстановяване на стойността на продукта, въпросната сума ще бъде изплатена по банковата сметка на потребителя (в случай на онлайн покупки) или в магазина, където е предаден дефектният продукт към Потребителя. Свързаните с това разходи в такъв случай се поемат от търговеца.
  • Ако след извършване на констатацията няма да се запазят вменени недостатъци

Продавачът или Производителят, проверената стока ще бъде върната на Потребителя или на посочения от него адрес, или в магазина, където го е предал на търговеца. Свързаните с това разходи в такъв случай се поемат от Потребителя.

В определени случаи, изрично предвидени в закона и съответно в този Гаранционен сертификат, клиентът може да поиска отказ от договора и връщане на закупения или според случая поръчан и доставен продукт/продукти във всеки от следните случаи:

  • продавачът не е извършил замяната или, в зависимост от случая, е отказал да приведе продукта в съответствие с условията на чл. 11 от GEO 140/2021;
  • несъответствието е с такава тежест, че обосновава правото на незабавно прекратяване на договора за продажба на продукта;

ВАЖНО: Настоящият гаранционен сертификат е законово допълнен с императивните разпоредби, предвидени в приложимите нормативни актове, относно гаранционния режим на продуктите, включително тези, предвидени императивно в Извънредна наредба №. 140/2021 относно някои аспекти, свързани с договори за продажба на стоки, както и в Наредба на правителството №. 21/1992 за защита на потребителите.

 

Инструкции за употреба и поддръжка на артикули продавани от "MADE BY SOCIETY"

Гаранцията има действие за продуктите, закупени от нашата компания и използвани от Потребителя при нормални и съобразени условия, съгласно инструкциите за употреба. Инструкциите за употреба са представени на етикетите и/или в зависимост от случая в документите, свързани с продаваните продукти. Абсолютно необходимо е да се консултирате с етикета на всеки закупен продукт, за да се гарантира правилната употреба на продукта, като по този начин се избегне загубата на гаранцията при неправилно боравене. Запазваме си правото освен инструкциите, представени в етикетите на продуктите, да предоставяме на потребителите и други допълнителни и писмени инструкции, като в този случай трябва да се вземе предвид тяхното съответствие.

Що се отнася до облеклото (включително аксесоарите за облекло) , те трябва да се перат или почистват в съответствие с инструкциите, записани на етикета на продукта и, в зависимост от случая, допълнително представените от нашата компания. Не използвайте промишлени почистващи продукти или други несъответстващи или неподходящи продукти, като например, но не само, съдържащи сода или други химически производни. Уверете се предварително, че продуктите, които използвате за пране и почистване, са безопасни и отговарят на изискванията за качество, наложени от законодателството, прилагано на мястото на продажба. Моля, обърнете внимание и на спазването на препоръките/пиктограмите относно температурата на пране и почистване, както и посочените методи за извършването им. Същевременно ви уведомяваме, че продаваните от нашата компания чанти и сакове са само аксесоари за облекло, в смисъл, че не са предназначени за съхранение или транспортиране на тежести, по-големи от 1 килограм. Отбелязваме факта, че продаваните в нашия магазин текстилни маски за покриване на лицето представляват изключително аксесоари към облеклото.

Що се отнася до кожените облекла и колани , те могат да се почистват с мека, влажна кърпа, без да се използват почистващи препарати, разтворители, белина или други химически вещества. Тези решения могат да причинят необратимо увреждане на външния вид на кожата и такава ситуация не се покрива от гаранцията. Ако артикулът се намокри, избършете го с мека кърпа и го оставете да изсъхне на стайна температура без пряк контакт с източници на топлина. Не перете дрехи или кожени колани в пералня, освен ако не е посочено друго на етикетите на тези продукти.

Що се отнася до обувките , препоръчително е да носите 2-3 чифта обувки последователно. Такива продукти с кожени повърхности трябва редовно да се почистват от прах с кърпа или мека четка. Полирайте обувките си периодично с мека кърпа. Не перете обувките в пералня. Продължителният контакт с вода може да доведе до повреда на обувките и анулиране на гаранцията. Обувките ще се сушат бавно, а не с помощта на източници на топлина. Моля, използвайте обущар, за да избегнете увреждане на областта на петата от този тип продукт. Някои обувки могат да бъдат боядисани и поради това някои цветове могат да мигрират. Това явление не е дефект.

По отношение на всички продукти, продавани от "MADE BY SOCIETY", не сушете продуктите, като ги поставяте директно върху източници на топлина като, но не само, радиатори, радиатори или печки. Предпазвайте продуктите от предмети, които биха могли да причинят закачане, изгаряния, обезцветяване, петна, перфорации, разкъсвания, белене, драскотини или всякакви други физически действия, които могат да причинят щети, включително ги предпазвайте от намесата на домашни животни, насекоми, гризачи и др. Не използвайте спрей, ацетон, киселина, масла, бензол, инсектициди или други вредни вещества върху или близо до продуктите и осигурете тяхното съхранение на подходящи места, далеч от прекомерна влажност, директни източници на топлина и прякото и продължително действие на слънчевите лъчи. . Дрехите/обувките трябва да са с отворени механизми за затваряне/затягане по време на обличане/обуване и събуване/събуване, за да се избегне механичното разрушаване на продукта и съответните механизми. Моля, имайте предвид, че продаваните от нашата компания продукти не са предназначени за спортни цели, т.е. нямат техническите характеристики на някои спортни облекла. Също така, продуктите трябва да бъдат защитени от действия и контакт с други предмети, които могат да причинят удари или скъсвания. Нашата компания не носи отговорност за щети, причинени умишлено или поради небрежност, при нарушаване на инструкциите за употреба, свързани с продукта. В същото време не носим отговорност за щети, причинени от трети страни, като доставчиците на услуги, които осигуряват професионалното почистване или ремонт на продуктите.

Ако имате въпроси или предложения относно продукти MADE BY SOCIETY, моля свържете се с нас на телефон 0371 517 442 (кол център) между 09:00-17:00 ч. от понеделник до петък или по имейл на имейл адрес online@ madebysociety.com .

 

Персоналът на нашата компания е готов да ви предложи необходимата подкрепа!